Pakwerktraining voor Keuring Achim (2)

Volgens mijn vriend Arend Kooij ben ik vandaag weer met mijn hobby bezig geweest, namelijk 5 uur rijden over autowegen om in Achim te kunnen trainen op het pakwerk voor de Körung van aankomende zaterdag.

Eigenlijk is de hondensport meer mijn hobby en daar moet je soms wat voor over hebben. Vandaar deze uitsloverij.

Kortom de rit van Wilsum naar Achim duurde heen zowel als terug weer 2,5 uur. Vervolgens heb ik in tien minuten twee keer het programma getraind met Orsa, die er erg veel zin in had, en pakwerker Nico Kertzinger, die zijn werk weer geweldig goed deed. Daarna meteen terug naar huis.

Orsa is er klaar voor.

Extra motivatie voor deze lange rit is het feit, dat ik op de terugweg steeds weer langs een Nordsee-Restaurant kom. Alleen daarvoor zou ik al 5 uur willen rijden.

Maar ja, Arend Kooij heeft liever een "Nackensteak". Die gaat voor "mager".


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Carli Surber (dinsdag, 24 januari 2017 13:30)


    hey there and thank you for your info � I have definitely picked up something new from right here. I did however expertise a few technical issues using this site, since I experienced to reload the site a lot of times previous to I could get it to load correctly. I had been wondering if your web host is OK? Not that I'm complaining, but slow loading instances times will sometimes affect your placement in google and can damage your high quality score if advertising and marketing with Adwords. Well I'm adding this RSS to my e-mail and could look out for much more of your respective intriguing content. Ensure that you update this again very soon.

  • #2

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 08:33)

    1