Orsa "staat"...

Vanmorgen constateerde Linda al tijdens de wandeling, dat Orsa zich aanbood aan Ignatz.

Aan het eind van de middag hebben we de proef op de som genomen. Orsa bood zich zowel aan aan Ignatz als aan Linda's Luca.

Vanavond bel ik de houder van Ickx von Haus Klönne op om een afspraak te maken voor de eerste dekking morgen. Eerder deze week had ik al contact met hem en daardoor weet ik, dat zowel hij als de reu de komende dagen ter beschikking zijn.

Aangezien ik 4,5-5 uur rijden moet (enkele reis), heb ik besloten om in een hotel te overnachten. De eigenaar van Ickx heeft een hotel in Trippstadt, Hotel Johanniskreuz, en er schijnt een kamer ter beschikking te zijn. Afhankelijk van hoe de dekking morgen verloopt, verwacht ik, dat de tweede dekking zal plaatsvinden op zaterdag.

We zullen het zien.

In ieder geval weer erg leuk en spannend!!


Reactie schrijven

Commentaren: 4
  • #1

    Gerda (donderdag, 25 augustus 2011 21:37)

    Hennie, heel veel succes met de dekking.
    Hopelijk slaat deze aan en komt er uit deze prachtige combi straks een mooi nest voort.

    Groetjes Gerda

  • #2

    Hennie Rouw (vrijdag, 26 augustus 2011 09:10)

    Dank je wel, Gerda. Leuk, dat je even op dit bericht hebt gereageerd. Inmiddels is Orsa één keer gedekt.

  • #3

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 03:50)

    1

  • #4

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 09:12)

    1