IPO.3-examen Orsa

Ondanks dat Orsa in de komende weken nog loops moet worden, ga ik nu weer stevig met de training beginnen voor het IPO.3-examen. Omdat men aanvankelijk geen rekening met mij had gehouden en het deelnemersveld van het examen in Ochtrup (keurmeester Hans Georg Hoffmann) op 24 maart vol zat, heb ik mij opgegeven voor het IPO.3-examen in Uelsen (keurmeester Lanfer) op 28 april.

De mededeling, dat ik daar examen zou gaan doen en de komende tijd niet of minder in Ochtrup zou komen trainen, leverde op, dat er nog toch plaats was voor Orsa en mij om deel te nemen. Ik heb me dus alsnog aangemeld in Ochtrup-Oster. De plaats in Uelsen houd ik achter de hand voor een eventuele herhaling van het examen.

Tot aan 23 maart wordt het dus nog druk. Orsa heeft bijna niets verleerd, maar moet wel weer meer tot de orde worden geroepen, omdat ze zu 3/4 jaar vrijwel niet meer getraind heeft.

We gaan ervoor.

Het IPO.3-diploma moet in de eerste helft van 2012 behaald worden, aangezien er voor de tweede helft van het jaar een nieuw nest van Orsa gepland is. De reu is nog onbekend.


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 09:24)

    1