Over twee weken: gezinsuitbreiding...

Vandaag heb ik een nieuwe aanwinst geselecteerd bij Zwinger "vom Haus Ehrtlich" en wel:

Ixy vom Haus Ehrlich,

Vader: *Nick vom Grubenländer Schupo

Moeder: *Orkana vom Grubenländer Schupo.

Ze is nu 6 weken oud en komt over maximaal twee weken bij ons.

Kijk alvast naar de foto hieronder en klik ook op deze link.

Nieuwe hoop: Ixy vom Haus Ehrlich
Ixy vom Haus Ehrlich wordt geselecteerd

Zoals op de foto te zien is, is het teefje langstokharig. Ondanks dat ik normaal gesproken een stokhaarfan ben, heb ik toch voor dit teefje gekozen, omdat het volledig aan mijn verwachtingen voldeed qua kleur, gedrag en karakter.

Bovendien brengt het mogelijk nieuwe mogelijkheden binnen kennel "vom Grubenländer Schupo".

 

Het zal voor iedereen duidelijk zijn, dat een fokproduct uit twee Grubenländer Schupo-ouders voor mij als fokker een grote buitenkans biedt.

Vandaar dit besluit.

 

Let op:

 

In het I-nest "vom Haus Ehrlich" is nog één stokharig teefje vrij. 


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 10:22)

    1