Trainingspauze

Vandaag ben ik weer thuis gekomen uit het ziekenhuis in Hardenberg, waar ik een tweede blaasoperatie mocht ondergaan in 2012. Gelukkig was alles in orde en was de ingreep relatief eenvoudig.

De betekent echter wel, dat ik de komende 6 weken rustig aan zal moeten doen in het belang van mijn eigen gezondheid.

De eerste drie weken zal er totaal niet gesport worden en in de tweede drie weken kan ik de zaakjes langzaam weer oppakken. Dat betekent, dat ik dan uitsluitend op zondagen tijdens redelijk weer met Ixy op de hondenclub zal verschijnen en dat Quinty een rustpauze zal krijgen.

Jammer, maar ook die 6 weken zijn weer snel voorbij. Bovendien is dat ook helemaal niet verkeerd voor zo'n jonge hond.


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 04:49)

    1

  • #2

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 07:33)

    1