Quinty wint kynologische prijs

Nadat er eerst een administratief foutje was gemaakt tijdens de jaarvergadering, is nu gebleken, en dat wist ik toen al, dat de Pokal (beker) van de beste Kynologische Hond in de Jugend/Junghundklasse aanvankelijk aan de verkeerde hond was verstrekt.

Quinty vom Grubenländer Schupo was namelijk de hond, die, met zijn baasje, deze beker verdiend had.

Niet belangrijk, maar toch wel leuk.

Het grappige is, dat ik jaren geleden op een kynologische vereniging met haar overgrootmoeder, Aranka von Sharazan, de beker kreeg voor de beste kynologische hond van dat jaar. Met een hond uit africhtingslijnen dus. Ik herinner mij nog, dat de beker mij toen schoorvoetend werd uitgereikt...

(overigens vind ik dit soort dingen niet belangrijk maar slechts een aardig extraatje)


Reactie schrijven

Commentaren: 1
  • #1

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 12:47)

    1