Clubtraining bij de OG Lingen-Bramsche 2014/20

Vandaag de laatste clubtraining voor het examen van aankomende zaterdag.

 

De appèltraining verliep naar wens, ondanks dat ik Quinty toch nog even tot de orde moerst roepen.

 

De pakwerktraining was uitegebreid. Het verliep allemaal vrij goed. Wat me niet beviel was de constante dreiging van nabijten en de daardoor ontstane onrust in de bewakingsfases en bij het aanblaffen.

Het blijft wat dat betreft altijd een dubbeltje op z'n kant tijdens een examen.

We zullen zien hoe het aankomene zaterdag verloopt.

We moeten er om 07.00 uur al zijn, wat betekent, dat ik weer om 05.30 uur het bed uit moet (net als afgelopen maandag) en dat brengt de aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid met zich, dat ik zaterdagavond uitgeteld op de bank zal liggen, wachtend op de momenten, dat Linda mij voorziet van etenswaren en drank en zo nu en dan een vochtig washandje op mijn voorhoofd.


Reactie schrijven

Commentaren: 2
  • #1

    Timmy Ek (zondag, 22 januari 2017 20:59)


    Hi i am kavin, its my first occasion to commenting anywhere, when i read this paragraph i thought i could also make comment due to this sensible piece of writing.

  • #2

    GRLpGpAG (dinsdag, 20 juli 2021 13:41)

    1