Orkana-nakomelingen Vererving en Resultaten

In het nieuwe databestand van de SV "SV-DOxS" worden alle resultaten van de in Duitsland (soms ook buitenland) gefokte honden bijgehouden. Ik heb de mij bekende gegevens van de honden en nakomelingen aan het SV-Zuchtbuchamt gestuurd en die zijn (bijna) allemaal door de SV overgenomen en in het systeem geplaatst.

In het schema hieronder, gekopieerd vanuit SV-DOxS is de vererving van Orkana op het vlak van heupen/ellebogen en de Werkresultaten van de nakomelingen zichtbaar.

Wat een geweldig verervende teef was ook zij!

Orkana had één nest bij de kennel "vom Haus Ehrlich"..

Uitleg

Hierboven staan de gegevens, die bij de SV bekend zijn.

Mij is bekend, dat Ivar het BH-diploma heeft behaald en bij het röntgenen door een dierenarts in Nederland akkoord is bevonden. De foto's zijn niet ter beoordeling opgestuurd naar een daartoe bevoegde instantie. Hetzelfde geldt voor Ipso.

Momenteel is Ixy bij mij in opbouw naar examen IPO.3 toe. Ik probeer dit in het voorjaar van 2016 te regelen. Daarna volgt de fokgeschiktheidskeuring.

Igor is eveneens in opbouw, heeft op 10 april het BH behaald en onlangs het AD.. Bovendien is Igor in opleiding voor IPO.1 met als richtdatum november 2016.