Training 2016/16 OG Uelsen

Tijdens de training in Uelsen met Ixy het IPO.2-appèl geoefend vanaf de zitoefening.

De oefeningen verliepen naar wens. De vooruitzendoefening ging een beetje de mist in, omdat ik Ixy aan het eind van het veld niet meer kon zien. (Ze ging echter als een speer!) Oorzaak daarvan was het feit, dat de veldverlichting nog niet werkte, omdat er nog niemand aanwezig was om de kantine te openen en het licht aan te doen.

Ixy's gedrag tijdens de af-met-afleiding was nog steeds wat onrustig. Dit kan me een paar punten kosten op een examen. Ze heeft de neiging te verkruipen.

Verder was ik tevreden.

Omdat rond 19.30 uur niet duidelijk was of en wanneer de pakwerker zou verschijnen, ben ik maar huiswaarts gegaan.

Op het punt van de geplande trainingen zat het me de laatste week niet mee.